מועדון לאמנות הצילום
  www.tmunat-matzav.com
תמונת מצב
    דף הבית  |  אודות  |  פעילות המועדון  |  קישורים  |  יצירת קשר  |
יצאנו ללקט ניחוחות מענגים של תרבויות שונות על ההר הירוק כל ימות השנה, הכרמל.

ביום קיץ חם ולוהט התכנסנו באוטובוס קריר וממוזג והפלגנו צפונה לעבר הירוק העז של הכרמל.תחת עצים שופעי צל התיישבנו ופתחנו את היום עם פיקניק שופע מטעמים משובחים, מעשה ידינו.שבעים ומרוצים התחלנו את יום ההכרויות שלנו ביקורים בדליית אל כרמל. בתחילה ביקרנו את בותיינה חלבי, הציירת הדרוזית, המציירת בהשפעת סיפורים של ניצולי שואה. ומשם המשכנו אל בית אוליפנט, שהפך לבית יד לבנים של הקהילה הדרוזית, ופגשנו את העיתונאי והסופר מוסבאח חלבי שהפגיש אותנו עם סיפורים ועובדות על החברה הדרוזי. יהודה המדריך המופלא שלנו, העמיק את ידיעותינו עם סיפורים עסיסיים על משפחת אוליפנט ועל נפתלי הרץ אימבר, ושטח לפנינו חלק ממהגרסאות להימנון התקווה. כדי להגיע אל ארוחת צהרים משובחת נסענו לנו בדרכים תלולות אל הכפר עין חוד, למסעדת הבית שהגישה לנו מטעמים על רקע תצפית אל הנוף הירוק של הכרמל. אחרי קפה ותה ועוגות סולת, ירדנו לקיבוץ עין כרמל. דגן שקלובסקי, הפסל המיוזע, סיפר לנו על חלומותיו של פסל אובססיבי ועל פסליו המפוזרים בגן. משם נהרנו אל הסדנא של נובויה יאמגוצ'י שהסביר על כלי הנגינה שהוא עושה והדגים את המוסיקה העשירה המנוגנת עליהם. בגלריית התמונות מציגות שירלי ירדני ושרי זברו את תמונותיה מעין כרמל ולהנאה נוספת יש להיכנס לקישורים הבאים: חדוה כדורי זאב עגור - מאזינים לימאגוצ'י